18 januari 2008

Steun...

Het is fijn in het leven als mensen je steunen, toch? Een tijdje terug meldde ik op dit blog dat ik een feature request had ingediend op de website van SMplayer. Nu zag ik dat ik al een beetje steun heb gekregen. Er zijn twee mensen die ook graag deze feature zouden zien. OK het is niet veel, maar toch ben ik er blij mee :) (wie het kleine niet eert ;). Zou jij ook graag zien dat je via een plugin het programma SMplayer in Firefox zou kunnen gebruiken steun dan deze feature request. Misschien voegen ze deze feature dan wel snel toe.

Voor een directe link naar de feature request pagina klik hier!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zou inderdaad zeer mooi zijn , aangezien SMPlayer mijn favoriet is.

René zei

Beste Anoniem,

Ik heb ondertussen een mail van de SMplayer ontwikkelaars gehad. Ze hebben de feature request gesloten, omdat ze het niet binnen afzienbare tijd gaan implementeren... Misschien als meer mensen commentaar schrijven bij de feature request dat ze het weer in overweging nemen...

Anoniem zei

Zet Uw vraag toch op www.ubuntu.nl.org
en op www.ubuntu-forums.nl
Hoe meer mensen U bereikt hoe beter.