25 januari 2008

Officiëel vastgesteld...

Vandaag zette SeySayux op het Nederlandse Ubuntu forum een link je naar een nerd test. Die moest natuurlijk direct worden uitgeprobeerd. Ik bedoel... als je de mogelijkheid hebt om je te laten testen of je echt een nerd bent dan doe je dat natuurlijk ;). Uitslag van de test...

Bij deze is vandaag officiëel vastgesteld dat ik een Uber Cool High Nerd ben :) Daarbij hoort natuurlijk een officiële uitslag:

NerdTests.com says I'm an Uber Cool High Nerd.  What are you?  Click here!

Cool hé :P Je hebt er niets aan en het werkt nog stigmatiserend ook nog, maar ik vond de test wel erg grappig om deze in te vullen. Van die leuke vragen over welke programmeertalen je kent en gebruikt hebt, of je wel eens een DVD-speler uit elkaar gehaald hebt en weer in elkaar gezet, of je gaten in je sokken hebt en nog meer van die leuke vragen... Spontaan zin om ook de test in te vullen? Klik dan hier!

edit: Nog een testje gevonden. Ik ben daar 39% geek. Niet echt super dus.
39% Geek


Zelf proberen? Klik dan hier

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, leuk dat ik vernoemd wordt :)

- SeySayux

Anoniem zei

hey!
leuke blog, ik heb zelf ook even de test geprobeerd en ik ben 8% nerd... yay.
:D

x Maud