11 december 2007

Echte Ubuntu postzegels

Bij de TNT kun je je postzegels laten maken met je eigen ontwerp er op. Op het nederlandse Ubuntu forum werd daarom in dit draadje opgemerkt dat het misschien wel een leuk idee was om postzegels te laten maken om zo Ubuntu te promoten. Ubuntu heeft zelf geen grote marketing afdeling of zelfs maar een budget om flink reclame te maken, dus elke reclame is welkom. Het promoten van Ubuntu op deze manier vind ik wel leuk gekozen en daarom heb ik zelf een ontwerpje gemaakt:

Ondertussen heb ik een velletje besteld met dit ontwerp, dus ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien. Nu nog even geduld oefenen totdat de enige echte Ubuntu postzegels bij me op de mat vallen:-)

Edit: Grrrr als je een plaatje upload naar het blog wordt het opnieuw gecomprimeerd. Het plaatje is dus slechter dan het origineel:-( Als je het origineel wilt downloaden klik dan hier

Geen opmerkingen: