14 februari 2008

Soap!

Nee geen reclame voor zeepseries op tv:D. Er zijn veel boeiender dingen in het leven dan de zeepseries op tv. Hmm, ik denk dat alles wel bijna boeiender is, want die series boeien mij al helemaal niet. Maar goed waarom deze post? Vorig jaar had ik een post met daarin foto's van zeepbellen. Ik had het idee dat er niet zo veel mensen zouden zijn die zeelbellen fotograferen, maar nu kwam ik er op het internet toch één tegen. Ik weet niet of die persoon het goed vindt dat ik hier zijn foto's post, want blijkbaar verdient hij er geld mee, maar een linkje kan vast geen kwaad, dus klik hier om de zeepbel foto's van die fotograaf te zien. Erg mooi om te zien. O ja, kijk ook een rustig rond op die site, want er zijn nog een heleboel leuke foto's te zien daar. Wacht dacht je bijvoorbeeld van een kogel die door een citroen gaat of door een banaan. Erg leuk om te zien en veel leuker dan waar kogels normaal voor worden gebruikt.

Geen opmerkingen: