08 september 2007

update

In mijn vorig post stond een zelfportret waarvan ik zei dat ik er nog niet tevreden over was. Ik heb nog weer enkele uurtjes aan de schets besteed en het resultaat staat hieronder. Toch wel een verbetering met de vorige keer al zeg ik het zelf. Ik heb het haar, mond, neus en de onderkant van het gezicht nog een paar keer opnieuw getekend voordat het er uit zoals nu uit ziet. Het enige waar ik nog aan twijfel of het wel goed is is de neus, maar zolang ik nog niet weet hoe het anders moet blijft het zo.


O ja, dit is natuurlijk ook getekend in Inkscape.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk om je nu eens in het echt te zien. Je neus heeft een fraaie facelift ondergaan vergeleken met het vorige portret. : ) Veel succes verder met je blog. Hij staat bij mijn bookmarks.

Is het ook mogelijk om per email contact met mij op te nemen? Dat zou ik erg op prijs stellen.